codziennie nowe aktualizacje
Ser liliput Mlekovita – podstawowe informacje o produkcie
Ser liliput Mlekovita to produkt marki Mlekovita, należącej do Grupy Mlekovita, która jest największą grupą mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej i działa na rynku od 95 lat.
W ofercie firmy znaleźć można różnego rodzaju artykuły nabiałowe i mleczarskie, w tym także ser liliput. Jest to żółty ser dojrzewający, wytwarzany z pasteryzowanego mleka krowiego. Nie zawiera substancji konserwujących. Jest produkowany bez zastosowania GMO.
Wyroby marki Mlekovita dostępne są w większości sklepów spożywczych, marketów, dyskontów itd.
Opakowanie zawiera 350 gramów produktu. Średnia cena sera liliput Mlekovita to 10-12 złotych.
Ser liliput od Mlekovita – wartość energetyczna, skład, wartości odżywcze
100-gramowa porcja produktu dostarcza organizmowi 334 kcal.
Składniki sera liliput Mlekovita: mleko, sól, stabilizator: chlorek wapnia, kultury bakterii, barwnik: annato.
Wartości odżywcze w 100 gramach produktu: 26 g tłuszczu (w tym kwasy tłuszczowe nasycone 17 g), 0 g węglowodanów (w tym cukry 0 g), 25 g białka, 1,3 g soli, 800 mg wapnia.
Czy ser liliput marki Mlekovita to produkt, który warto polecić?
Naszym zdaniem ser liliput firmy Mlekovita to smaczny ser, który można wykorzystać w kuchni na wiele różnych sposobów. Sprawdzi się na pewno jako składnik kanapek. Dobrze smakuje z pieczywem posmarowanym masłem, a także rozmaitymi dodatkami. Świetnie wypada także na tostach i zapiekankach. Podkreśli smak sałatek itd.
Ma łagodny smak. Jest dość słony i pachnie apetycznie. Jego miąższ jest zwarty, kremowy i miękki. Ser trudno pokroić w idealnie równe i cieniutkie plasterki. Na pewno dobrze więc będzie użyć w tym celu ostrego noża. Z uwagi na taką strukturę doskonale się jednak roztapia, zyskując ciągnącą i bardzo przyjemną w spożyciu konsystencję. Po otwarciu warto przechowywać ser w zamkniętym woreczku czy pudełku. Oryginalne opakowanie nie umożliwia ponownego zamknięcia.
Warto również wspomnieć, że cena produktu jest bardzo atrakcyjna, a także zbliżona do cen bliźniaczych wyrobów dostępnych w sklepach spożywczych